sabato 13 ottobre 2007

IL GATTINO SI CHIAMA SIMBA

CHI SIAMO? [ki siamo] QUI SOM?

SIAMO STUDENTI DI ITALIANO.
Ens divertim força perquè tenim un ambient agradable i un tracte més aviat familiar ja que per sort som poquets i motivats.
Ens agradaria fer un bloc superengrescador.

EL PROFE ES PRESENTA:

Em dic Julio.
Sóc barceloní des dels 28 anys. Actualment dono classes d'italià a l'IES Jaume Balmes a estudiants de 12 a 18 anys (ESO i batxillerat). Em diverteixo força amb els meus estudiants.
Tenim un ambient agradable i un tracte més aviat familiar ja que per sort som poquets, motivats i, la majoria, molt simpàtics. Professionalment espero continuar satisfet amb la feina i els companys i seguir fent activitats: intercanvis, sortides, publicar a la revista de l'insti, navegar per internet i buscar-hi informació, veure DVDs en italià i d'altres coses entretingudes.
M'agraden moltes coses i gairebé tot em distreu: la gent, les coses, els animals, les cultures, les llengües, les lliteratures, la història, el cinema, el teatre, la mùsica, la pintura, viatjar, somniar. Em plau la varietat i diversitat, els canvis i les diferències, les transformacions i evolucions.
Intento respectar i merèixer respecte. Tots els meus estudiants saben que la meva filosofia es resumeix en aquesta paraula: RISPETTO!!!

Nessun commento: